I Remember When I Did You Wrong

Nu är jag nyss hemkommen efter att ha varit hos mamma, fikat på derés med nina elin & my, varit hemma hos elin & shoppat lite på ikea med elin! Det blev en lampa och en stor tavla :) Bilder kommer senare när jag har fått upp allt där jag vill ha det.
När jag kom hem var nicklas redan hemma, men han åkte nästan direkt när jag kom hem trotts att jag tjatade och släppte fram min puppydog eyes, men inget hjälpte. Så nu är han hemma hos sin bror för att prata om det dumma företaget dom ska starta. Det är bara ivägen, men vill dom göra det så varsågoda.
Nu ska jag i alla fall börja fiffla med att sätta ihop lampan & försöka få upp den i köket, sen ska jag även fösöka få upp tavlan där den passar bäst! Får se hur det går!
HA EN BRA DAG PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0