I would see the world through your eyes

Jag sitter hemma i soffan med en sömning Mila på ena sidan & en sömnig Pip på andra!
Har inte gjort så mycket idag, men vi fick sova lite längre i alla fall. Seg upp vid nio & jag tog ut hundarna medans Nicklas hämtade mamma ifrån jobbet & körde hem henne.
Efter det gjorde jag lite frukost till oss & senare gick vi ner på Derés för att fika med Adde & Anna. '

Nu är jag hemma & Nicklas är på fröhandlen för att köpa ett galler till Mila. Antagligen är han snart på väg hem, för han har varit borta ett tag nu.
Jag kollar på en rätt så gammal svensk film. Sandor slash Ida, det är löjlig som fan, men jag hittade inte min Juno film så fick bli denna istället :)

Nu ska jag fortsätta och kolla på film. Nicklas Adde & Dennis kom nyss in genom dörren också. Så hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0