Inlägg ifrån mobilen

Hej hej , jag sitter hemma i soffan med en handduk på huvvet. (jag har nyss duschat) jag skriver ifrån Nicklas iphone så om det är en massa fel så är det för att skriva längre saker med denna telefonen är inte helt lätt! Mila har mverklifen kommit tillrätta här hemma nu, hon är helt galen, skäller hoppar runde och leker mest hela tiden. Det är rätt kul att se att hon också kan leka :) snart ska jag ner på netto och handla lite till middagen som jag ska börja med så snart som möjligt, jag börjar bli hungrig och middagen tar en och en halv timme att tillaga. Regnet gör att vi inte har varit ute mycket idag, endast för att ta ut djuren . Tycker solen kan komma fram igen så jag kan sola in i det sista innan skolan börjar igen. Usch skolan, den vill jag inte ens tänka på. Men nu kurrar magen så får nog slua skriva och laga mat istället! Ha en bra dag i regnet! Puss. Fick en kommentar där en anonym frågade om vi sitter på Ole och deres varje dag? Mitt svar är Ja i stort sätt gör vi det, det finns inte mycket mer att göra i dena skit byn när man inte är gjord av pengar och inte har en bil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0