Let me back into your arms

Eftermiddag? REDAN?
Jag steg upp vid elva, plockade undan lite, gick ut med hunden & kastade i en maskin tvätt.
lite senare kom adde hit & då gick även nicklas upp. Killarna fixade med nicklas data en stund & sen gick vi ner till Olé när Anna hade slutat jobba.
Nu har jag hängt tvätten & nu försöker jag få nicklas att gå ifrån datorn så vi kan äta lite. vi har inte ätit frukost än och klockan är redan tre :s Endast druckigt kaffe idag, inte riktigt okej kanske. Så vi ska nog ner och äta på kinan :) Frukost/lunch/middag på en och samma gång ! Inte helt fel.
Igår öppnade jag & nicklas våran sparbössa för att se hur mycket de var där i. Det var en hel del, trodde inte de skulle vara så mycket. Så det var rätt kul :)




pengar är alltid roligt eller hur ? :D

Senare på kvällen kollade vi på någon alien film, super jävla dålig var den. Den kom nog ut på 80-talet så inga super bra effekter. Men nicklas ville se den så jag gav med mig. Istället för att tjura över den dåliga filmen, åt jag chips & lekte med chips skålen på nicklas huvud!


:) Jag vet jag har dålig humor men filmen tog slut snabbare !

Nu vill jag ha mat så ska sluta skriva. Ha en bra dag i regnet! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0