My time is gone today

'Nicklask om hem tidigare än väntat idag. Runt två halv tre kom han hem & han åkte inte ens och tränade :) Vid fyra åkte vi upp till Almgården där anna jobbar för att hämta henne. När hon aldrig kom ut så slutade vi vänta och ringde henne, då var hon hemma för hon hade slutat tidigare. Typsik! Vi tog med henne och åkte till killeberg. Där blev det att nicklas hjälpte till att riva taket lite medans Anna, Anna & jag kollade på :)

När vi kom hem lite senare, runt sju skulle jag tro så gjordes det kassler-gryta med ris här hemma & sen har jag och älskling myst i soffan till en film. Nu har nicklas precis gått och lagt sig, jag planerar att också göra strax så man kan komma upp i vettig tid imorgon.

så ha det bra och sov gott Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0