No matter where this life takes me

Hej hej.
Idag har vi inte gjort så mycket, eller jag har inte gjort mycket alls.
Vi vaknade av att telefonen ringde precis som vi alltid gör på helgerna när man väl vill sova lite. Men vi steg upp i alla fall och då var klockan runt tio. Mysan hon stod upp i sin säng och kollade på oss när vi kom ut i storarummet. Nicklas åkte iväg nästan direkt för att spela paintboll så jag ringde Anna. Sen åt vi lite frukost på Derés. Mamma kom också en liten runda.
Efter frukosten var klocka nog tolv, så vi gick upp i den kokheta lägenheten så mysan fick sova lite till. Då kom nickals hem också. När mysan hade vaknat igen gick jag hem till mamma och lämnade över henne till Nina.
När jag kom tillbaka hem skulle anna gå & nicklas han halvsov i soffan. så jag la mig i sängen och läste lite. Sen somnade jag med.
När vi vaknade igen så gjorde jag lite mat, hemmlagade hamburgare . MUMS, vad gott det är :D Efter maten åkte vi hem till min pappa , men han var inte hemma så tillbaka till Älmhult for vi och åt en glass på torget. När klockan var runt halv sju så åkte vi hem till nicklas mamma & Janne i Mjäryd :) Stannade i en timme kanske.
Nu är vi hemma igen, jag har nyss städat lite i köket & nu har jag tänt ljus i storarummet. Nicklas ska nog snart sova och jag med tror jag för jag är väldigt trött.

Så snart blir det sängen men först ska jag ta mig en dusch! Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0