Something takes a part of me.

Hej hej.
Idag vaknade jag lite senare än igår. Jag steg upp vid halv elva, hoppade direkt in i duschen för jag var sjukt svettig överrallt! Ni har ingen aning om hur varmt det är i denna lägenheten, så en dusch var värkligen behövd. Efter duschen gick jag hem till mormor en stund, på vägen hem sen mötte jag adde på Olé så jag stannade där en stund. Nu har jag diskat och plockat undan lite & snart ska jag börja förbereda middagen. Vet dock inte när nicklas kommer hem.
Senare kommer nog anna hit & sen kanske det blir en runda till killeberg. Få se hur det blir.

Igår var vi ute i bökhult på kvällen för att ta en kvälls dopp. Trotts att jag hade planerat det hela dagen så badade jag aldrig när vi väl var där. Tycker inte om att bada nära så stora bryggor så jag struntade i det. Kanske kan bada idag istället. Jag var fotograv istället :)


Gabbe & nicklas


Adde


Gabbe


Nicklas


Jag, Werner, kommer inte ihåg vad han heter, simon & simons-tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0