The silence was too deafening

JAG ÄR VARM! Dumma dumma DUMMA lägenhet!

Jag steg upp lite över tolv idag, tog ut hunden & ringde sen Anna.
tog en snabb dusch innan jag gick ner till Olé där Anna & hennes lillebror Fribbe var. Vi skulle nog gått och badat, men både jag och anna vet att vi kan gå till bökhult men vi orkar inte gå hem. Så istället gick jag och anna hem till henne och kollade på en film. scary movie 3 ! Det var inte igår :D

Nu har jag tvättat två maskiner tvätt & snart ska jag ner och plocka upp det som är tort. Kanske gå en lång runda med hunden senare när det är lite svalade.  Ska också göra lite mat senare. Köttfärs och mackaroner får det bli. Anna åt det innan och nu är jag sjukt sugen på de :)

Men ha det så bra allihopa.
Så ska jag ta tag i min tvätt och min mat :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0