We're the ones that still believe

Vilken helg jag har haft!
Helt underbar. I fredags kom nicklas hem tidigare än väntat. På eftermiddagen firade min mamma sin kompis Marika som fyllde 40. Alla i byn fick ta del av det. Mamma & marika hade clown dräkter på sig, åkte runder i en riktigt fin gammal bil & spelade trumpet. Dom hade även pause på Cafe Olé.



Det var rätt kul , som ni kan se!

Senare på kvällen hade vi lite gille hemma hos oss. Till att börja med var det , jag nicklas, adde anna & dennis. Men när kvällen började ta sig var det rätt mycket folk här hemma. Jag hade trevligt och jag tror och hoppas att alla som var här hade det också!

Nu har jag dock dåligt med batteri på datan & det åskar ute så kan inte ha is ladden. Så måste sluta. Bilder kommer imorgon ! Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0