There you are with your perfect way

Min data är dum eller så är det internett som inte är på min sida eftersom jag inte kan ladda upp några bilder någonstans! Men så får det vara tills nicklas kommer hem. Han ska soffa hemma denna veckan. Om han ska jobba eller inte det är jag inte säker på. Men han kommer hem i alla fall & det tycker jag om !

Jag vaknade kvart över åtta idag, helt sjukt. Jag som brukar sova till klockan är efter tolv. Nu är klockan halv tolv & jag har redan tvättat två maskiner tvätt. Och nu har jag bara tråkigt & ont i min nacke , och jag kan inte göra något åt det! Irriterande är det.
´Nu ska jag ner i tvättstugan och fixa lite med tvätten, sen ska jag antingen duscha eller sola har inte bestämt mig.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0