the D-day

Nu är jag hemma efter en väldigt lång dag!
Dagen började med att åka och handla lite så vi kunde äta frukost. Efter det gick vi ner till cafe Derés där Anna var med sin mamma och sin lillebror. När klockan blev ett gick vi ner till Pirate Island där jag skulle tattuera mig :D
Jag fick dock vänta i två timmar för dumma jag aldrig har med min telefon så jag hade inte sett att tattueraren hade skickat sms till mig och sagt att det skulle bli lite senare. Så jag Anna & Nicklas fick snällt sitta där och vänta.

När det tillslut var min tur, så börjar Tjalle (tattueraren) tjata om att det kommer göra fruktansvärt ont och han undrade om jag över huvudtaget skulle klara det. Men jag hade kommit dit i vetskap om att jag skulle tattuera mig idag så jag gav mig fan på att jag skulle göra det.

Så vi börjar och jag kände inte ett smack! Efter ett tag hade jag så tråkigt att jag läste en bok :)


Men så klart när jag hade vant mig vid känslan att det inte var så farligt, så börjar han fylla i linjerna! Och då kändes det, (rätt jävla mycket). Men lilla känsliga jag klarade även det med lite spända armar & stela tår ;)

Men jag blev färdig med det som var planera idag. Hela tattueringen är inte färdig, det är minst lika mycket kvar.
Men först lite bilder från "under tiden"








Och här är resultatet. Den är som sagt inte färdig än. Så den är lite kal, men det kommer bli nice när den är färdig det kan jag lova er! Den 27 drar jag igång igen :)

säg gärna vad ni tycker än så länge & hur ni tycker jag ska göra mer :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0