I get tired and upset

Pannkakor & kaffe.
Inte helt fel en torsdag förmiddag som denna :) Det regnar ute och är lite ruggigt. Men jag har tak över huvudet och blir inte blöt så jag är rätt nöjd faktiskt.

Nicklas är i husvagnen och städar & jag kollar på tv & dricker halvljumet kaffe. Kanske kan det vara dags att hälla upp nytt? Lite senare så ska vi åka hem till Nina & Magnus. Flytta lite bord och annat.
Och imorgon så ska vi åka till Göteborg + liseberg + universeum! Vi som åker är, Jag Nicklas Nina Magnus & Mimmi.
Det ska bli riktigt roligt, jag har inte varit på liseberg sen jag gick i nian & på Universeum har nina och nicklas inte varit sen dom gick i nian, haha. vilket är ett tag sen :)
Så jag hoppas på sol imorgon!

Nu ska jag hälla upp nytt kaffe & ta min morgon cigg . Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0