where enough is not the same it was before

Vi åkte till liseberg igår. Åkte hemifrån vid halv åtta & åkte ifrån ljungby lite i nio. Var i GBG runt halv tolv. Körde fel, Men tillslut hittade vi pakeringen percis bredvid liseberg :) Vi åkte så mycket vi kunde, kollade på 3D bio, åt pizza buffé & jag Mimmi & Elin gick spökhotelet gasten. Självklart hamnade jag först i kön så jag fick leda hela ledet genom detta hemska hotel! Och jag blev skrämd hela tiden & höll på att ramla många gånger eftersom Elin blev så rädd at hon sprang framåt där jag och mimmi var! Men även det var roligt när man hade kommit ut därifrån.
Fattar inte hur dom som jobbar inne på Gasten kan hålla sig för skratt när folk som oss kommer och blir livrädda, hoppa runder & skriker som småbarn ! Men dom har väl övat!
Jag glömde så klart min kamera i elins bil innan vi gick in på liseberg så jag tog inga egna bilder. Men jag snodde bilder ifrån Elins facebook så här har ni dom!



Nina Östlund & Magnus


Nicklas Jag & Mimmi


Jag Mimmi & Nina


Magnus Nicklas & Östlund



Nina & Jag


Elin Nicklas & Nina


Jag & Nina


Jag


Nicklas & Jag


Lustiga jävlar


Nina & Mimmi


Elin Mimmi & Jag


Jag Nina & Mimmi (Carlsson systrarna)


Nicklas Magnus & Östlund


Magnus, Mimmi & en kille som började stöta på både mimmi och elin! Peter tror jag han hette


Nicklas & Magnus


Östlund


Mimmi Magnus, Nicklas Nina & Östlund


Östlund & Magnus

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihih söt är du!



Jag var på Liseberg förra fredagen, gick också det spökhotellet. Frågade ett spöke om han ville gå på dejt med mig, han svarade: "Ja det kan jag väl!" Lite kul :$

2010-07-27 @ 19:08:46
URL: http://jennipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0