And time on Earth is changing

Helgen har varit kanon!
I fredags fyllde min älsklings Anna 20 år, Anna jag & nicklas hälsade på svärmor i Mjäryd. Sen kidnappade vi Adde och hade fest här hemma. Nina kom också hit, alltid lika roligt när hon är med :)
På lördagen var jag i alla fall rätt så trött. Steg  inte upp en minut tidigare är klockan ett. På eftermiddagen så åkte jag adde anna & nicklas till racing ring och kollade på när några körde cross. Anna J kom också dit och tillslut hamnade vi hemma hos Anna J & Linus. Kollade på bröllopsmiddagen. Runt halv tolv åkte vi hem igen.
Igår, alltså söndag så gick nicklas upp tidigt och tog ut hunden och jag sov ut länge! Skönt var de att slippe stressa upp för att ta ut pip.  Vi gick ner till cafe olé och drack kaffe med anna adde, jocce & johanna. Senare kom även Anna J, Linus & elvira dit. Även då åkte vi ut till Racing ring, men stannade inte så länge för det pissregnade så vi åkte till killeberg istället. På kvällen åkte vi tillbaka till Älmhult och åt middag på sorello med Anna J Linus,  Nicke ,Anna, Adde, Nicklas och jag.
Senare på kvällen var jag och nicklas bara hemma. När han gick och la sig kollade jag på twilight sen somnade jag också. Men han är inte borta länge nicklas, han kommer hem imorgon. Dock åker han till öland på onsdag för att fira middsommar & han kommer hem på söndag. Så det blir nästan en hel vecka vi inte ses :(.

Nu ska jag i alla fall gå ner och äta frukost på Cafe olé med Adde & Anna. Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0