Because the boy forgets the girl

God morgon, inatt har jag sovit på soffan, för det finns en liten mysan i mitt sovrum, så där kunde jag inte sova, men inte tjurar jag för det. Soffan är ändå gosigare!
Annars så har jag bara varit ute med hunden & fixat till mig lite. Skolan börjar om en & en halv timme så jag är ute i god tid idag :)

Efter skolan , ska jenny med mig hem & mest troligt johanna också. Marina skulle med dyka upp en sväng. Då blir det lite plugg och senare ska vi kolla på studenterna som har sin bal idag. Det ska bli roligt, det finns väldigt många man vill kolla på :D

Men nu ska jag fixa till lite frukost & platta håret sen ska jag väcka My. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag i solen. :)

2010-06-02 @ 07:27:48
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0