Dreams last so long, even after you're gone

Nu är jag klar med att ha duschat i en timme. Jag älskar att duscha! kan göra det hur länge som helst :)
Men hur intressant är det ;)
Skolan & de två engelska proven gick snabbt & lätt. Engelska är ju inte direkt min dåliga sida! Så det kommer gå kanon. Jag gick hem vid halv elva när jag var färdig & då gick jag direkt upp till mormor. Känns som evigheter sen jag var där uppe. Så där stannade jag ett tag. Drack kaffe & lyssnade på gammla 50-tals klassiker :)
Efter mormor gick jag ner till mamma som bara bor över vägen. Nina var där & mimmi hade vaknat. Följde med dom tre till Willys, där löjlade jag & nina oss och kastade saker på både mamma & mimmi. Roligt :D mamma tyckte dock vi var jobbiga!
Efter att jag har löjligat mig med Nina & retat mamma ett tag gick jag till torget & mötte Johanna. Vi gick hem till mig & där bjöds det på fisk & kall sås. Det enda jag har ätit de senaste tre dagarna! FAN VAD GOTT DET ÄR! :D
Runt halv fem åkte hon hem, då tog jag ut hunden & sen har jag bara duschat.

Snart ska jag se vad jag ska göra till kvällsmat & sen fixa ögonbrynen. Det är skola imorgon med, ett prov bara men jag vill egentligen inte gå upp tidigt. Bajs på det!

HEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0