i got them hazel eyes that'll hypnotize



Såhär ser jag ut just ni & mina ögon är inte alltid så öppna det kan jag lova! Jag är sjukt trött, men måste cykla till skolan om en kvart. Jag vill bara gå och lägga mig igen! Vet inte riktigt när jag somnade igår, men runt halv två tror jag & det mina vänner är ingen bra idé när man ska upp tidigt! USCH! varje vecka gör jag såhär. Men ikväll blir det att stänga av tv vid tio & börja läs igen istället. det blir man trött av och då somnar man!
Jag och också hungrig men jag orkar inte göra något att äta. som sagt vill jag bara sova! Men en stor toast hade varit kanon!
Men nu ska jag byta byxor till något lite mer mänskligt! Och sen får jag väl cykla och göra det dumma provet!

Vädret ser ju ut att bli fint idag i alla fall. Blir det de, då ska jag lägga mig på taket & sova där! HAHA! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

GRYMT SÖT BILD! Vill bara äta upp dig ju :$

2010-06-15 @ 18:07:54
URL: http://jennipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0