I'll always remember

Jag tyckte det var så roligt när jag kollade min blogg för någon timme sen, för det fösta är besökarna högre än någonsin! Jätte tack :) & för det andra så hade jag fått några roliga komentarer för någon dag senast!

komentar nr 1 från Anonym
Du är för fan inte 18 själv och så sluta gå på andra och säga att dom inte är 18!!!

Komentar nr 2 från Anonym
nej eller hur, du borde ens inte få jobba på wärkstan när du inte är 18

Roligt inte sant?
Nu är det såhär mina små anonyma vänner att eftersom ni inte hade legg med er och inte kunde bevisa att ni är 18 om ni nu är det så har ni inte där att göra. Jag får vara nere på Wärkstan och jobba i gaderoben om jag så hade varit 13. Jag får inte gå runder så som jag gjorde när jag hittade er, det gjorde jag endast för att Patrik han som äger Wärstan frågade om jag visste hur gammla ni var eftersom ni inte hade legg. Och då skulle jag gå en runda och kolla efter er. Vilket var det ända jag gjorde.
Tycker ni nu att jag inte har där och göra så får ni tycka det. Jag bryr mig inte, Patrik bryr sig inte & ingen annan bryr sig.  Kom fram till mig i skolan om ni har något att säga istället för att komentera här inne. Är ni 18 så bete er som det också. Det är min åsikt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHA ÄGDA! Som om man inte kan se ganska lätt på vilka som är 18 och inte? Regler är regler, är det 18årsgräns så är det, det är väl egentligen bara att gilla läget, är man inte 18 så har man faktiskt ingenting där att göra då får man ta smällen att bli utslängd om man är där ändå. Att ljuga och säga: Jag är visst 18 och sen inte kan visa leg är bara patetiskt och väldigt fjortisaktigt, tillåt mig att skratta? (HAHAH) Och att sen kommentera anonymt (när det är ganska uppenbart om vem/vilka som skrivit kommentaren) och anklaga dig för att inte vara 18 gör väl inte saken bättre överhuvudtaget? Haha nej det är skrattretande. Bättre att de väntar tills de har åldern inne och kanske kan växa upp och följa regler som normala människor. Håller med dig fullt ut Emmy, att om de har något att säga dig är det bättre att ta det med dig i skolan istället än att kommentera anonymt. Känner att det är lite dagisnivå över det hela.

2010-06-08 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0