I'm alive and I'm alone

Idag steg jag upp vid kvart i nio. vid kvart i tio cyklade jag till skolan, tog en kaka, ett glas vatten & en cigg sen gjorde jag mitt sista prov för denna säsongen ;D Jag är så duktigt!
Efter skolan & provet så cyklade jag hem till mormor som bjöd på frukost, sen satt vi i solen på hennes balkong & solade tills nina kom. Nina och jag tog med oss mimmi & två av hennes kompis och körde hem till pappa som inte var hemma när vi kom dit. Han kom efter kanske tio minuter. Men han var inte så rolig som vi hade tänkt oss så vi åkte tillbaka till älmhult. Lämnade mimmi & hennes kompisar på Ikea sen åkte vi till Kafe Olé, pratade med adde ett tag sen gick vi över till Derés & fikade lite.
Efter fikat kom marina & björn, vi åkte och handlade sen hem till Björn för att grilla. Elin kom också dit. Runt åtta så åkte vi hem igen. Jag blev så klart direkt uttråkad när jag var ensam igen, så jag tog med mig pip & gick en lång runda i villa området vid polis stationen. Träffade mamma och pratade lite. När jag kom hem ringde Anna och ville att jag skulle komma ner på krikos & hålla henne och adde sällskap så det gjorde jag.
Men nu är jag hemma igen & klockan är just nu tio i elva. Pip han ligger bredvid mig helt utmattad efter den långa rundan & jag är uttråkad igen! Funderar på att baka? Kan man göra det så här sent? Aja får se om det blir så eller inte :D

Just nu så ska jag kolla på jon & kate plus eight. Efter det börjar Cake Boss, då lär jag bli sugen på nått gott så kommer nog baka trotts allt :D Ha en bra kväll Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0