I'm coming up only to hold you under

fy fasen vad denna bloggen går dåligt just nu. FY PÅ MIG! Jag har en massa bilder som jag skulle lägga upp, men självklart ligger kameran i nicklas bil. Jag skulle tagit upp den igår men det blev att jag glömde det. Ska springa ner och hämta den när jag ändå ska ner och hämta tvätten.

Jag har precis kommit hem ifrån Bostad, var hemma hos Annas föräldrar med henne och adde. Vi gjorde hemgjorda hamburgare & grillade dom. Det var gott, smakade inte så mycket men mat är mat!
Innan det så var vi ute och spelade frisbee golf en sväng. Sjukt mycket mygg och annat piss, så jag trivdes inte så mycket. Men jag var bättre på att kasta idag än vad jag förra gången jag spelade :)

Nu ligger jag hemma i soffan & bara tar det lungt. Är trött som fan & har varit hela dagen. Det  blir norska hollywood fruar & senare kanske det blir New moon om jag inte har somnat :s, får ta att fixa till mina sov vanor lite så jag inte sover bort hela dagarna hela tiden.

Men som sagt norska hollywood fruar. Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0