Nej jag kan inte dansa!

http://fuldans.se/?v=gnrhcmjsiu

Jag älskar detta! Så förbannat rolig!

Se på mig , jag närmar mig dig.
Skuttar framåt som en hund.
En fot, ett ben, ett enkelt system.
Du värkar tycka jag ser dum.. ut.

Nej jag kan inte dansa
Jag kan inte dansa så fint som du
Nej jag kan inte dansa, det ser bara psykopatiskt ut.

Som en djur, en lycklig lemur, trippar jag med lätta steg.

Nej jag kan inte dansa,
Jag kan inte dansa så fint som du
Nej jag kan inte dansa, det ser bara psykopatiskt ut.

En tant på stan, en tyst indian
Jag luffsar farmåt som en gnu
din blick den ber mig lungna ner mig, men jag kan inte sluta nu

Jag kan inte dansa,
Jag kan inte dansa så fint som du
Nej jag kan inte dansa, det ser bara psykopatiskt ut.

Jag kan inte dansa,
Jag kan inte dansa så fint som du
Nej jag kan inte dansa, det ser bara psykopatiskt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0