road trip

nu är jag hemma efter en heldag med klassen + gabbe + lärarna + de andra ettorna i Kostad & i Växjö!
Det blev en del bilder & därför lägger jag ut dom direkt & inte skriva en hel bok först!


jag & johann - I bussen på väg till Kostad


Gabbe & Johanna

En brydnads sak med 600 olika glasdroppar i :D


En jävligt häftig tapet!


Dessa glas figurer kostar inte mindre än.... 17600 kr! HELT SINNESJUKT!


En glas bar med undervattens känsla! Allt var i blått tjockt glas.
Bar-stolarna var gjorda i fem cm tjockt glas & kostade 30000 kr styck!


En massa olika sprit sorter!


Detta vet jag inte vad det hette, men typ 'Johans vecka'



Men nu vill inte min dumma data lägga upp fler bilder så det får bli mera imorgon eller senare. Dessa bilderna tog jag när vi var på Kostaboda Art hotel. Som var riktigt vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0