So many places where I could go to

tisdag idag redan & vart har måndagen & solen tagit vägen?
Jag vill ha sol & jag vill ha onsdag & jag vill ha torsdag & fredag! Denna veckan kommer bli kanon. Imorgon (onsdag) är det skolresa till Kosta & kolla på några fina resturnger & sen shopping på Kosta outlet, efter det åker vi till växjö & kollar på någon resturang längst vägen där :D Det kommer bli mysigt! Jag vill dock ha tina med mig fast den lilla apan ska till Sweden Rock!
På torsdag så är det fest hos mig ! Med hela klassen förutom tina! hon missar så mycket!
Och på fredag är det skolavslutning!
En bra vecka med andra ord. Men förhoppningsvis så har solen hittat hit innan imorgon!

Idag så ska jag & johanna baka pizza bullar & göra mackor mest hela dagen. jag är glad jag slipper städa just idag. Behöver inte det tycker jag så som vi städade förra veckan :)
Men nu är klockan kvart över sju & jag ska foixa håret med. Så ha det bra Puss hej /

Em

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer att sakna dig emmy! <3 / Tina

2010-06-08 @ 16:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0