so tired of hearing people say how can we go on

Sitter i min soffa som inte längre har några kuddar. Tvätt dag idag & jag tvättar hela soffan, lägenheten ser ut som ett bomb nedslag eftesom det ligger nakna kuddar överallt! Men finnt och rent ska det bli när det är färdigt.
Annars så var jag i skolan innan, gjorde ett prov som skulle ta 80 minuter på en halvtimme. G+ ! jag är grym jag ;)
Efter skolan gick jag hem till mamma, drack lite kaffe & pratade lite skit.
Sen blev det lunch på kinan med Nina! Gott de ;), vi åkte hem till elin sen för att dricka kaffe men den som drack kaffe det var Elin. Sist så åkte vi och shoppade lite, jag köpte en sån lång tröja jag glömmer alltid vad det heter. TUNIKA heter det ju haha ! kom på de ;D GRYM! Aja en tunika köpte jag i alla fall sen  var mina pengar slut & jag hittade typ hundra saker jag ville ha. Det blir att smöra för nicklas i helgen ;) Måste ha kläder till midsommar ju!

Nu är jag som sagt hemma & ska springa ner  i tvättsugan & sätta på mat för nu börjar jag bli hungig! Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0