And now we can't split up

Gick upp en timme senare i morse, alltså halv åtta. men jag kom ändå vara en kvart försent! Det är inte dåligt när jag i vanliga fall har två timmar på mig ;D
Första lektionen gjorde vi inte mycket, gick igenom lite frågor som vi ska ha prov på nästa vecka & sen drack vi kaffe. Efter det var det naturkunskap, men jag slapp göra provet eftersom jag sa att jag inte fattade någonting. inte för att läraren värkade bry sig. Men jag ska försöka göra det på fredag istället. Johanna snäll som hon är ska hjälpa mig att öva lite! TACK! Lunchen kom snabbt och det såg ut att smaka skit så ännu en dag blev det att bara äta grönsaker.
Sen kom det tråkiga men ändå rätt så lungt, städningen av hela metod-köket. Det tog bara två timmar så det var inte så farligt, men kul kan jag inte säga att det var!
Men kameran som jag är duktig och inte glömmer hemma så ofta längre, var också med i köket en runda, så här kommer dom bilderna! Och tänk nu på att det lagas mat i detta köket ca 5 gånger i veckan om inte mer, och det är aldrig någon som städar efter sig .









Vi städade som galningar! Men rent blev det. Jag skulle behöva städa här hemma med, men det är jag för lat för just ikväll.
Jag har även mysan just nu för nina skulle hitta på något. Får se hur länge hon stannar. Antagligen tills imorgon. Men men! Nu ska ja öva till ännu ett prov, super roligt! Får se hur det går när hulliganen springer runder här hemma!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0