It doesn't feel right to sleep with only memories

Vilket väder det har varit idag! vet inte riktigt, men säkert över 20 grader varmt! Helt galet, inte längesen snön försvann ! Men guuud vad glad jag blir av solen! Jag älskar den! Skulle nog kunna bo på den , om det var möjligt vill säga ;D
Dagen böjade med lilla My som sov här inatt, hon var inte specieltl pigg, så hon satt mest och glodde på tv, innan nina kom & körde mig till skolan.


När jag kom till skolan var det bara jag som var där, johanna tina & clara kom vid nio men jenny hon var duktigt och kom lite i åtta så jag satt ensam i fem miuter, men det var långa minutrar! Första lektionen gjorde vi inte så mycket. kunde inte göra så mycket eftesom mitt arbete inte fanns någonstans, men men!
Andra lektionen svenska. lyssnade på läraren hela lektionen & sen var det gympa, då var vi ute och gick i det fina vädret! Sen - Lunch! där jag faktiskt åt! Duktig jag är :) Och gott var det, potatis och köttfärslimpa är mums!
Sen var det någon lektion till & då fikade vi somvanligt. Sist var det förberedelser till imorgon, jag & johanna ska vara i serveringen så vi puttsade tallrika & bestick, jenny hjälpte till. Vi fick också räksallad & bröd! GOTT!

Efter skolan följde hela klassen med mig hem & sen gick vi till björkparken & kollade på dom otroligt fina studenterna som har sin bal idag :) ÅÅÅHH jag längtar tills det min tur! Inte jätte lång tid kvar, skit :s vad tiden går snabbt! Lite bilder blev det på studenterna så här är dom!


Emma Krants


Lina Lörinz


Kim Franzen


Nils & Emil i HR07 så söta!


Sist men inte minst! Jesper Roos, så himmla fin!


Alla var jätte fina och jag vill med fixa till mig med vackra klänningar fint smink & stort hår! Åhhh! KUL!

Men nu är klockan rätt mycket & jag tänkte somna i rätt bra tid. Dock är det för sent för det redan :s så borde kanske sova direkt egentligen. Men det blir nog inte mycket med det! Aja, ha det bra allihopa Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0