Det kunde lika gärna vara du och jag

Hey!

Nu är det ett tag sen jag skrev här. Inte för att jag haft mycket att göra, nej verkligen inte. Jag har helt enkelt inte vetat vad jag ska dela med mig av.

I lördags var det förfest i Killeberg hos Anna J & Linus.


Anna J

Anna P & jag

Linus & Tusse

Simon, Adde, kommer inte ihåg vad han heter & Anna P.

Det var fyra av de ca 20 bilder som blev tagna under kvällen. Efter förfesten bar det av till Loshult för log dans och annat smaskigt :D Jag hade i alla fall väldigt roligt!
Nicklas som hade firat midsommar på Öland kom hem på söndagen & vi bara mös hela dagen. Gjorde inte mycket alls! Kollade på film och åt jordgubbar med vaniljvisp som är nicklas favorit :)
Nicklas åkte iväg för att jobba en vecka till igår & jag är ensam hemma i denna sjukt varma lägenheten. Som tur är så har vi en väldigt bra dusch som just nu används stup i kvarten!

Idag så har jag inte gjort för mycket. Jag har solat på taket i tre timmar & ätit lite mat, varit ute med hunden & kollat på tv. En rätt så tråkig dag om jag ska vara ärlig. Men en sak har jag gjort som jag tycker var rätt kul. Jag tryckte igenom mitt hål jag har i läppen! Kändes inte & är inte speciellt svullet heller. Ovanligt bara :) Tänkte att jag skulle ha den i ett tag eftersom jag inte vill att de ska växa igen :P


Duktig är jag :D

Men nu ska jag kolla på Supersize vs Superskinny på tv3 :) Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0