What's done is done.

Nu är jag hemma !
Jag och johanna har haft en väldigt rolig och rätt så varm dag i storstaden Växjö.
vi tog bussen ifrån Älmhult tio över elva & var framme i Växjö runt halv ett. Rätt tråkigt är det att åka buss måste jag säga. Men så klart tog vi oss igenom de :) När vi väl kom dit så åt vi frukost på ett mysigt kafé. Sen blev det att kolla i affärer, tog ett bra tag innan jag hittade något. Men tillslut så kunde jag köpa lite smått och gott.
Det blev :
En bh
Ett par trosor
Lösnaglar
En kjol
&
Något kavaj liknande.

Inte så mycket som jag trodde men det var en lyckad dag endå! Jag var inte direkt ute efter att shoppa. Men är man i Växjö så kan man inte åka hem utan någonting! Efter det mesta shoppandet blev det middag på MC donalnds. Och sist men absolut inte minst gick vi in på KJ store, en liten trång butik med en massa saker, som alltid är rolig att vara inne i. Men just idag var det lite extra  roligt. Kan det vara för att Johanna välte en stor skyltdocka med sin väska? JAPP DE KAN DE! hahahah. Jag skrattade hur länge som helst och det fanns ingen åtevändo när jag väl hade börjat! Det var helt klart det roligaste jag har varit med om på bra länge! Tack johanna för att du alltid får mig att skratta så jag nästan kissar i byxan!






finn ett fel!?










här har affärsbiträdet nyss lyft upp dockan som johanna hade vält!


Mackan som jag åt till frukost, (jag åt inte upp hela) hade vi sparat och den kastade vi till fåglarna på busshållsplatsen. & jag skojar inte om jag säger att det kom 15 fåglar och bråkade om den!


och som jag skrev så har jag köpt lösnaglar som jag har satt på, filat & fifflat med i ca en timme nu! Men jag blev nöjd i alla fall! Vad tycks?

Nu var det slut på bilder och jag ska snart gå och lägga mig, nicklas han kommer hem imorgon och då blir det mys! kanske även skulle städa imorgon? På fredag blir det växjö igen fast med nicklas, äta lite god mat och sen blir det Eclipse, jag var så duktig att jag gick till SF bio och köpte två biljetter redan idag! SKA BLI SÅ KUL!

sov gott ! Puss

Kommentarer
Postat av: Louise L.

Härlig blogg! Naglarna blev fina :)

Kolla gärna in min blogg & lämna en kommentar!

2010-07-04 @ 23:05:29
URL: http://loouuiiissee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0