But I won't hesitate no more

Skolan idag var väldigt lung. Endast jag och johanna där idag. Men klassen är inte så stor i vanliga fall! haha. Vi åt pizza bullar & fil till frukost på första lektionen & sen redovisade vi ett arbete på naturkunskapen.
Våran lärare hade skrivit ett mycket fint medelande på tavlan, antagligen inte till min klass men ändå :)




Efter det slutade vi, så vi gick till byn & åt en glass. Sen träffade jag marina när johanna hade åkt hem. Vi gick en runda, sen blev det att vi satt på olé med adde nicklas & linus. Men eftersom det var så fint väder så åkte vi till bökhult och solade en stund! Det var riktigt skönt! Sen blev det lite lunch på olé. Efter Olé åkte vi hem till pappa & tvättade bilen & jag drack en öl med min gamle far! :)


Nu har vi precis kollat på studenterna som var förvånasnvärt tysta! Lite trist men ändå kul att se när dom springer ut & åker runder runt torget :D Dom var i alla fall glada!
Här kommer lite bilder :)




EC07!

HR07 !















Det var väl alla bilder skulle jag tro, men nu ska jag se vad jag ska ha på mig ikväll, ska jobba på wärkstan  & se på dom lyckliga studenterna ! ha det bra allihopa! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0