I can only imagine what it will be like

Wärkstan igår, det var trevligt. Men lite dåligt med folk! Men ska jag vara ärlig så var det rätt skönt också. jag var inte speciellt pigg igår kväll så jag tyckte det var skönt! Annars så har det iinte hänt mycket, var på maxi nyss med nicklas & det blev inte rikitigt som jag hoppats, så nu går han ruder & tjurar. Och här sitter jag.
Jag har en del bilder som jag tog i torsdags i skolan & dom har jag inte lagt ut än så tänkte att jag gör det nu när det ändå inte finns något annat att göra :)














här hade jenny nyss skrattat så mycket åt någoting jag sa att hon spottade ut sitt kaffe över hela bordet!





Nu ska jag hoppa ut på taket och sola mig brun! ha en bra dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för fan inte 18 själv och så sluta gå på andra och säga dom inte är 18!!!

2010-06-06 @ 16:02:09
Postat av: Anonym

nej eller hur, du borde ens inte få jobba på wärkstan när du inte är 18

2010-06-06 @ 18:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0