a day in school

God kväll, eller vad man ska kalla det. Jag kollar egentligen på halv åtta hos mig , men det är pause nu & då tänkte jag bjuda på lite bilder som jag tog i skolan idag. Som sagt så är det tisdagh & det betyder att vi har bakat halva dagen idag. Jag bakade Amerikans äppelpaj , minttoppar & kokostoppar. Lite brottom fick jag allt i slutet men jag han med allt jag behövde :) Men alla är inte lika samlade som jag, och det slutade med att ungnen som jenny hade sina marränger i började ryka! Alltså hade hon bränt dom allihopa! Här kommer lite bilder :)






Här få elever & lärare på skolan köpa det vi har bakat, varje tisdag!


En blyg clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0