All the cities and faces


sitter och äter en riktigt god lunch, synd bara att det inte är så mättande med sallad, så får nog ta en macka till skulle jag tro. Har ännu inte varit hemma hos mamma, jag satte igång och städade istället. så nu har jag damsugit , diskat, plockat iordning & tvättat. Ska gå hem till mamma snart och låna hennes skurmopp. Sen känner jag för att gå till ikea, jag behöver mer ljusstakar, så ska nog gå hem till anna och se hon om har lust att följa med mig :) annars får jag helt enkelt gå själv. Är fortfarande inte trött, förstår inte vad det är med mig. Men jag mår toppen och har fått mycket gjort idag & klockan är inte mer än halv ett. Det är fint det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp lite bilder på er lägenhet? hade varit så roligt att se den :)

2010-03-10 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0