and this is just the prologue?

Har ätit, diskat & tvättat färdigt nu :) jag är dukig! Nicklas ringde innan också, skötn att få höra hans röst lite med, och inte bara titta på han när han sitter 12 mil bort. Snart är det faktiskt dax för sängen, måste börja sova ordentligt, blir så satans trött efter lunchen i skolan så man håller på att somna. Får bli ändring på det! Men innan jag ska krypa ner i sängen får jag lägga in de rena kläderna sådom inte blir allt för skryngkliga, kanske ska duscha också, om jag orkar vill säga. Just nu väntar jag på att nicklas ska logga in på msn, det tar väldigt lång tid för han ta duscha idag, han ringde för 30 minuter sen & han skulle hoppa in i duschen direkt, har han ramlat tross? nej såna tankar får man inte tänka!
För övrigt tycker jag alla ska gå in och kolla denna videon, hunden är sjukt söt & det låter som att den skriker emmmy EMMMMY! haha
the weirdest dog ever den är så söööööööööööt! jag vill ha en valp! Hunden i videon är samma ras som pip , alltså såg pip ut så när jag fick han :) Och jag vill ha en till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0