Anything is better than to be alone

har nyss faknat ur min dvala lite. la mig på soffan & somnade, det var otroligt skönt. men nu känns det som att jag behöver en dusch. Ska även paka har jag fått för mig, lite schackrutor & hallongrottor, jag behöver vara aktiv tills ikväll så jag kan somna då istället. För det lär inte bli lätt. Nicklas tog med sig laptopen så kan inte kolla på film när jag ska sova heller. Blir antagligen att sova i soffan hela veckan :s kommer ha mottligt ont i ryggen efter det i så fall. Nu ska jag hoppa in i duschen i alla fall så jag blir människa någon gång snart.

Jag ska bara säga till min underbara klass, förlåt för att jag inte svarade när ni ringde, 1 - jag hörde det inte, för jag sov & 2 - jag behövde lite alone time. Men jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Anna Petersson

heej. Förlåt att jag inte kom upp innan, men fick lite annat att göra. Jag tänkte att du kunde komma hit ikväll om du vill,och du får sova här med om du känner för det, för pip kanske kan vara hos yvonne en natt. Vill inte att du ska känna dig ledsen och jag vill att du ska veta att jag finns för dig när du behöver gråta eller bara ligga i någons knä! Det är bara att komma upp när du känner för det. Vi är hemma ikväll! Puss o kram din vän Anna! (L)

2010-03-22 @ 18:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0