Breaks free of my wooden neck

Morgon.., är inte alls på humör idag, försökte somna om när nicklas steg upp vid fem, eftersom jag inte somnade för och ens tre inatt skulle jag tro, men inte kunde jag somna, och jag kunde inte heller somna när nicklas kom in och sa hejdå till mig. Så jag steg upp, då var klockan sex, jag sa ju igår att jag skulle gå upp vid sex, men bestämde mig sen att jag skulle upp vid halv sju istället. Jävligt jobbigt att inte kunna somna om, kännde mig super trött men inte kunde jag sova. Så steg upp då vid sex & tog ut pip, gick en runda på en kvart, det var skönt att ut och gå. Pip tyckte med om det, men när vi kom in så in med han i duschen, för han var kålsvart av all smällt snö.
Men nu ska jag ta en kopp kaffe & äta en macka, sen ska jag nog diska. Efter skolan ska jag hem till anna & vi ska 'träna' haha, får se hur det går. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0