Cause she couldn't ever catch me

Idag kollar vi fortfarande på katter, har även ringt på den som jag snackade om igår, men hon som säljer katten svarar inte, sicket as!, hade varit kul att kunna hämta den till helgen. Får ringa imorgon igen :) börjar bli lite sent nu.

I skolan idag så var jag som sagt i serveringen & det kom ca 45 gäster & vi hade buffé, vilket var en lättnad. Men snacka om att jag hade ont i fötterna när vi slutade och jag väl fick sätta mig ner! helt galet, måste skaffa bättre skor att ha till sånna tillfällen. Men förhoppningsvis kommer jag inte vara i serveringen så mycket.
Efter skolan gick jag direkt hem till anna som inte var hemma, då kollade jag telefonen & hon hade skickat sms, så jag gick till olé istället där hon befann sig :), vi hämtade hunden & gick hem till mormor och drack kaffe. Senare hjälpte vi mormor att handla lite sen gick vi till ikea. Jag köpte lite tyg som jag ska hänga upp på väggen när jag får tag i saker till att kunna göra det. Köpte öven ljus , för man kan inte gå på ikea utan att köpa ljus :) Anna hon handlade också lite smått & gott. Sen gick vi hem till mig, skulle tränat som jag skrev i morse men det blev att jag gjorde midddag för nicklas hade kommit hem. Soppa fick det bli idag, det var gott ! Efter maten kollade jag och anna på videon som vi skulle träna till, carmen electra strip aerobics, vi kom fram till att det var inte riktigt våran grej, så ska prova hennes hip hop dans istället :), det är nog lite mer i våran stil :P

Men nu har anna gått hem, även adde som också var här & jag ska nu ta ut hunden & sen hoppa in i duchen sen blir det sängen, har ju trotts allt varit vaken sen fem i morse, så jag kanske kan somna tidigt idag, hoppas det i alla fall! Imorgon är det prov i skolan och jag har inte kollat på dom papprerna på fem veckor :S så får se hur det går. Det är i alla fall fredag & det är ju alltid välkommet :)
Sov gott nu Puss !

Förresten, många besökare idag det gillar jag ! fortsätt så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0