Cause that's just ridiculous...ly odd

Jag har inte mycket att göra, det får mig att vilja gå ut. Men vädret säger till mig att stanna inne. Nu har det io försäg slutat regna , men det är kallt ute & blött!  Ska hem till mormor om ca 40 minuter då tänkte jag att jag kan gå en lååång runda så jag har något att göra plus att jag måste röra på mig innan jag väger 100 kg! , Nu väntar jag bara på att min mp3 ska ladda färdigt så jag kan lyssna på lite musik när jag går. Den är nog snart färdig hoppas jag. Jag blri galen av att inte göra något!
Pip han mår lite bättre, men han sover fortfarande hela tiden, men han äter och går runder lite då och då. Stackars liten, jag vill bara mysa med han så att han ska må bättre. Ska nog göra det tills mp3:n är färdig . Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0