Come run the hidden pine trails of the forest

Nu steg jag just in egenom dörren efter att ha varit nere på second hand ett tag med adde anna & wäner. Trevligt, fick med mig denna lilla hemtrevliga saken hem :)

tyckte den verkade mysig, nu ska jag bara lista ut vart jag ska sätta den ? förslag någon? Ska också tacka adde som betalade så länge, tog inte med mig några pengar eftersom jag inte planerat att köpa nått. Men bara för det så hade dom många fina saker där nere idag, får gå ditt på lördag också och köpa speglen jag hittade :) & skorna! På tal om skor har nicklas lovat mig att jag får köpa skor för 500 kr denna månaden :D Det gör mig glad! Han skulle köpoa något för 500 & då tyckte han att det är inte mer än rätt att jag med får göra det. Och jag säger inte emot, behöver verkligen uppgradera mig lite :P.
Imorgon är det fredag & jag vill att tiden ska gå fort så han kommer hem ! Antagligen kommer skolan bara flyga förbi medans tiden här hemma kommer gå sakta som tusan. Men han kommer i alla fall hem!

Nu måste jag öva på provet & skriva en bok resension om 'när jag hör din röst' som jag läste för typ en månad sen, lite svårt att komma ihåg precis allt, får kanske kolla på filmen så jag blir påminnd. Men det ska nog gå bra. Hoppas också provet går som jag vill! Bajs prov!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0