en riktigt tidig morgon

god morgon alla pigga, själv somnade jag inte så bra igår, har kanske sovit en halvtimme i natt. Det känns ju super, nu när jag faktikst hade tänkt gå till skolan idag, men så blir det nog inte, om dom inte vill ha n sovande emmy i en gryta så ä det nog bäst jag stannar hemma. Nicklas åkte nyss till jobbet & det fövånar mig att jag inte är trött än, brukar alltid somna om så gött när jag har varit vaken och sagt hej då till honom. Mn jag hade tänkt gå upp och gå en låååång runda med hunden om det inte är för jävla kallt ute, när jag är tillbaka sen kanske jag är trött. Annars får jag väl hitta på något att göra.
men ah-ja, det är bara till att gå ut och traska, ha en bra dag PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0