For every kiss your beauty trumped my doubt

vilken underbar dag det har varit änså länge!
Jag gick upp runt halv tio-tio & fixade lite här hemma, hunden ville inte gå upp så jag väntade med att ta ut han i det fina vädret. Vilken överraskning det var att vakna och se solen lysa istället för en massa snö, det gjorde mig glad!
När jag hade donat lite så var det tax för att gå ut med hunden. Tänkte att jag skulle gå en lång runda, så jag gick ner emot gotthards & där tog det stopp för pip, han ville inte gå en centimeter till, så jag bar han en bit. När vi kommer runt kröken där johanna bor så gick jag in där. Hon var hemma & blev förvånad när jag plingade på dörren :P, pip han var lika glad siom vanligt när han slapp vara ute & jag blev bjuden på bullar idag igen!, en riktigt bra frukost måste jag säga, men nu lönade det sig inte att gå så långt, får ut och gå igen helt enkelt :)

Men först så ska jag städa, damsuga lite hade jag tänkt & vika tvätt. Hämtade även min bestik låda så det ska sorteras bestik idag! Ikväll blir det kycklinglår, riks & currysås. Men jag får se när nicklas kommer hem. Igår kom han aldeles för sent. så hoppas han kommer tidigare idag. Nu ska jag inte skriva mer, jag har saker att göra. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0