I aim to be, your eyes

Nu är det bara jag & pip kvar. Anna gick hem för en studn sen efter att vi varit på maxi & handlat överraskningar till pojkarna & jag handlade också ett lås till vårat förråd & en skursvabb :) På ikea var vi med där köpte jag två små vaser , plast blommor, matlådor till nicklas & lite mer tyg som jag skla sy om till överdrag till kuddarna i soffan! När vi kom tillbaka hit fixade vi och donade lite, så nu är det ännu hemtrevligare än innan :)



Rätt okej eller ? Det tycker jag i alla fall, tavlan ska inte vara där sen , den ska upp på någon vägg :)
Men nu ska jag ta sista ciggen & sen försöka sova, får se om det blir skola imorgon eller inte, mår inte super, har huvudvärk, ont i ryggen & känner mig febrig, kanske är Tina som har smittat mig!  För hon hade huvudvärk ont i ryggen & kände sig febrig idag :s men men, vill ändå till skolan imorgon, är sista dagen innan lovet och det kommer 46 gäster imorgon , det har inte jag varit med om innan. Hade varit kul att se om det blir så stressigt som läraren säger, tror inte det. Som sagt ska ut och röka nu sen blir det sängen! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0