i miss you already

nu har nicklas åkt ifrån mig, han ska börja jobba borta vi veckorna nu igen & det gör mig ledsen :(, fick ett anfall innan & började stor lipa. har gjort det några gånger innan så det är inget nytt. Tycker inte om att han åker ifrån mig. fast vi retar oss på varrandra ibland så älskar jag han något så otroligt mycket & jag hatar när han åker bort. Jag tycker fem dagar är alldeles för mycket! åhh jag saknar han redan!
Ska vara hemma ifrån skolan idag, vi har redan börjat. skulle faktikst gå dit för vi har ett viktigt prov idag i svenska, men fick mitt anfall vid halv åtta och sen såg jag inte mänsklig ut så jag stannar hemma & samlar ihop mig lite idag. känns som att jag behöver det.
något mer har jag inte att säga nu. antagligen kommer jag vara sjukt uttråkad innan klockan blir nio. så får se vad jag hittar på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0