I walked holes in both my shoes

sitter i soffan, kollar på how i met your mother & dricker ett glas vin, fick vin av mamma förra helgen men hadde inte öppnat flaskan så nu gjorde jag det :), kanske jag kan sova gott inatt & somna i god tid. Har inte gjot det dom senaste kvällarna.
Jocce & johanna var här innan, åt pizza och kollade på luftslottet som sprängdes, helt okej, film, men som vanligt i den där serien så fattade jag inte mycket för och ens i slutet av filmen :P. Men nu är det bara jag nicklas & pip hemma. Kanske ska nicklas stanna hemma imorgon, men det är inte klart än, själv så måste jag gå till skolan :( eller ja praktiken är det ju, den är fortfarande inte slut, en vecka kvar. Hoppas dom på praktiken inte är allt för sura på mig för att jag inte varit där denna veckan & inte hört av mig & ignorerat deras samtal :s. Jag tycker inte alls om att behöva gå dit imorgon, men gör ja inte det så drar dom in mitt studiebidrag & det vill jag inte. Skit praktik!

ska fortsätta att kolla på tv ett tag nu sen får jag nog gå och sova. Ha det bra Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0