I want your everything

Nu är min tv kväll slut. Sitter istället här och kollar på nicklas i cam. Han gör inte mycket, han sitter mest där :) Men jag gillar att få titta på honom. Snart är det dax för sängen, men föst måste jag föna håret. om ut ur min läskiga dusch för kanske tio minuter sen. Dushen började gå igen efter jag stängt av den torkat mig och gått där ifrån :s, sjuka dusch jävel! Imorgon onsdag & jag kommer få skit på svenskan för att jag inte var i skolan i måndes och gjorde provet. Skit lärare. Men på eftermiddagen/kvällen ska jag nog träffa anna, om jag orkar vill säga. Väll nästan bara gå och lägga mig efter skolan.
Men som sagt ska föna håret nu sen måste jag sova, klockan är för mycket nu. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0