I'm the narrator and this is just the prologue

God morgon, jag har redan varit vaken i en halvtimme så min morgon är förbi snart. Tog ut pip som mår bättre på en runda i det kalla morgon vädret & när jag kom in gjorde jag ett hål i mitt skärp, hur svårt ska sånt vara egentligen! fick slita som ett djur. Men det gick & nu sitter byxorna som innan ar förstora i rumpan som en smäck! :)
Ska ta och göra lite frukost & sen får jag fixa till mig. Behöver inte stressa idag för idag ska jag cykla till skolan. Min cykel var aldrig sönder utan kedjan hade bara frusit när det var så kallt, hehe dumma mig! Så hoppas att jag inte rammlar på en isfläck när jag ger mig ut för inatt har det frusit på . Uuuch!

Nej här har jag inte tid att sitta. ha en bra dag Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0