jag tänker alltid på dig när sommaren slår ut

det blev att jag stannade hemma. Så nu ligger jag nerbäddad i soffan , lyssnar på 'tuffa tider' & pratar med johanna. Jag funderar på om jag kanske blir piggare om jag går upp härifrån och städar lite. Det behövs damsugas här hemma , men har inte haft ork dom senaste dagarna. Får nog ta mig i kragen och göra det idag. Funderar även på vad vi ska äta idag? Kanske kycklinglår & klyftpotatis? det låter rätt gott, men än så länge behöver jag inte stressa med maten. Klockan är ju bara lite över tio. Istället kanske jag som sagt skulle damsuga & fixa till mig lite och gå ner i affärerna och kolla på jeans, jag behöver nya. Jag behöver nytt av allt känns det som, är trött på min gaderob. men jag får nog vänta med att byta ut hela gaderoben & bara köpte ett par byxor nu, man får tänka lite på plånboken med :/.
Sen är det så dåligt väder så jag vill egentligen inte gå ut , det snö-regnar & det tycker jag inte alls om! *

Jag får se vad jag får för mig , nu ska jag i alla fall fixa till mig lite & sen damsuga. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0