Lägenhetsbilder!

Här kommer lägenhetsbilderna som jag lovade er :), stressade mig igenom lägenheten & tog en massa bilder. Jag tycker om lustiga saker, gamla saker, nya saker, omorderna saker & tuffa saker :) så våran lägenhet är en blaning av de flesta stilar. Hoppas ni tycker om den!


Denna väggen fixade jag och anna idag, gick till ikea & köpte hyllorna och småtavlorna. Det gula som är i bloman är faktiskt små kycklingar som jag fick av min mormor igår, lite tidigt att påsk pynta jag vet , men dom var så söta så jag ville ha fram dom direkt :)

Detta är en lampa som jag fick av mormor i tidig födelsedagspresent , jag älskar den!

Detta är då en del av vårat kök, inte mitt favorit rum i lägenheten , jag gillar självklart att vara i köket men tycker inte om att det är litet & brunt!

Här kommer något gammalt & lustigt :P, den stod på min morfars bar som jag fick av min morbror patrik, dock är baren förstor för att ha i lägenheten så fick ta upp de små saker som fanns på den istället & denna flaskan är min favorit!

Kommer ni hem till mig så får ni låna ett par tofflor :) måste säga att dom är väldigt sköna :D

Denna tavlan köpte jag & nicklas på en loppmarknad i somras , den skulle hängt vid baren som har samma stuk av gammalt trä , men som sagt baren får inte platts, så tavlan står just nu på golvet, vilket är synd för den är sjukt fin, får hänga den i köket för där är det brunt redan :)

jag samlar på absolut flaskor

Och Dreams flaskor

Denna fick jag av mamma när vi flyttade , har alltid tyckt om den & mamma har haft den så länge jag kan minnas!

Vattenpipa, som används ca fyra fem gånger :)

Vårat sovrum, inte så mycket att hurra för, men jag är inte färdig på länga vägar. det ska upp hyllor på väggarna & tavlor.

Detta är mitt gosedjur 'kaninen' ja han heter så :) han är min äldsta & mest kära egodel, jag fick han när jag döptes av min morbror patrik & han har följt med mig enda sens dess !

sist & minst så är det den lilla 'walk in closet' stavas det så? den är fylld med mina skor, lite av nicklas saker finns där också men mest så är det skor :)

Det var nog allt jag kan visa just nu, jag la inte ut bilder på soffan eller köksbordet eller hallen, hallen är svår att fotoa & jag hade inte tålamod :P, soffan är halv, för jag tvättar den just nu, & vi har inga köksstolar så det ser dumt ur med bara ett bord :), Men där har ni det hela lilla lägenheten, ni kanske tror att nicklas inte har så mycket saker, men jo det har han, jag plockar bara undan de onödiga sakerna :P Men han har bestämt mycket saker i lägenheten det kan jag lova :). Men nu ska jag gå hem till mormor & dricka lite kaffe , sen blir det fläskfile i dragonsås & ris :) ha det bra PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin lägenhet :)följer din blogg, gillar den!

2010-03-12 @ 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0