ljudet av ditt hjärta

Nu har nicklas precis gått ut genom dörren & lämnat mig ännu en gång för att jobba. Men han kommer hem i eftermiddag & då är jag också hemma efter en lång dag av arbete. Apu:n fortsätter att plåga mig. Funderar helt ärligt på att gå hem till mamma och säga att jag är sjuk, det rinner faktiskt i min näsa & jag kan inte snyta mig eller dra in det :s, så lite sjuk är jag kanske. & är man lite sjuk ska man egentligen inte vara i köket.

Apu:n är verkligen inte min bästa vänn. Och det är hela två veckor kvar! Det är lång tid!
Men nej nu, får jag ta och bestäma mig. Men går jag inte till apu:n så går jag och gosar ner mig i sängen igen eller framför tv. Vi får se vad det blir. Ha ni en bra dag i alla fall! Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0