Northern downpour sends its love

som sagt , är sjukt förkyld, näsan är täppt, huvvet värker, magen kurrar & ögonen rinner! Skit förkylning. Jag lyckades i alla fall somna om rätt så gött i soffan innan. Men när jag vakande så trodde jag halva dagen skulle ha gått men det hade den inte, klockan var halv elva :s, så jag har fortfarande rätt mycket tid som jag måste döda. Och jag har fortfarande inte ätit frukost. Blev rätt sugen på broccoli & pasta, men får se om jag orkar gå att handla. Kanske går hem till mamma och ber om mat istället. Men just nu ska jag dricka lite kaffe så jag får upp min kroppstemperatur lite sen får jag se om det blir något att äta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0