Oh, wonderful caricature of intimacy

hejhej, nu sitter jag här igen. Och gör samma sak som i morse, spelar farmville & väntar på att tiden ska gå.. Ska nog se till att göra lite mat snart, får bli pyttipanna & ägg idag. Orka göra värsta middagen till sig själv!
Annars så har det inte hänt mycket idag. Skolan var jag ju självklart i & den var lika roligt som vanligt :) Kom dit vid kvart i åtta, tog en cigg & gick sen in, johanna som var ruskigt förvirrad idag skickade ett medelande till mig vid tjugo över sex att hon hade försovit sig :s ? hur gick det till undrade jag, hennes buss går typ tjugo över sju. Men men, när jag kom till skolan var det bara jag och jenny där, så vi gick till samhälles lektionen & förtfarande var det bara vi där, bygg var i växjö, johanna 'försov' sig haha & tina skulle komma vid nio. så det blev ingen lektion istället drack vi kaffe och snackade om djur :) denna dagen har varit lustig!
Efter skolan gick jag ut en lång runda med pip i det sköna vädret, sen gick jag hem till mormor. Kastade i två maskiner tvätt innan jag gick ut också. Så stannade inte hos mormor så länge. Nu sitter jag här och börjar bli hungrig. Är även rätt trött, får lägga mig tidigt idag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0